Selasa, 20 November 2012

PERSONALITI

          ASSALAMUALAIKUM W.B.T….hmm…first skali syukur Alhamdulillah kerana dapat menyiapkan blog ni dengan tunjuk ajar pensyarah dari MKMCT Bera, Pahang …hehehe…ok…sebelum tu, sy kenal kan diri dlu la….hmm…nama penuh sy NURUL FAARIZA BINTI CHE HUSIN…you all leh pggl iza je… saya berumur 22 tahun 2012 dan bekerja di koperasi ini sebagai SETIAUSAHA PEJABAT. Saya tinggal di Taman Sri Batin, Kuala Terengganu.

          Saya ditugaskan untuk membuat blog ini kerana ingin menaiktarafkan koperasi ini secara meluas. Dengan adanya blog ini, ia akan diperkenalkan secara automatik kepada dunia tentang wujudnya koperasi ini.

          Blog ini bertujuan untuk memperkernalkan KOPERASI WAWASAN SEBERANG TAKIR BERHAD kepada umum. Selain dari itu, ia juga bertujuan mengupdate aktiviti- aktiviti yang dijalankan oleh koperasi ini.

          Dibawah ini saya lampirkan gambar saya sebagai kenalan yang ditugaskan sebagai SETIAUSAHA PEJABAT di Pejabat Koperasi Wawasan Seberang Takir Berhad.

     


Tiada ulasan:

Catat Ulasan